August 13, 2012

RPH PJK & PSK (M32)

Mata Pelajaran

Pendidikan Jasmani & Kesihatan

Minggu/Waktu: 32/PK

Tarikh

06.08.2012/07.08.2012/08.08.2012/09.08.2012/10.08.2012

Hari/Masa/Kelas

Isnin(3.05-4.10ptg/4.10-5.10ptg) 2M/2I

Hari/Masa/Kelas

Selasa(2.35-3.35ptg/2L

Hari/Masa/Kelas

Rabu(2.35-3.35ptg/4.10-5.10ptg) 2G/2H

Hari/Masa/Kelas

Khamis(2.35-3.35ptg/4.10-5.10ptg) 2J/2K

Hari/Masa/Kelas

Jumaat(3.30-4.20ptg) 2B

Tajuk

UJIAN BULANAN (2)

PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN


Mata Pelajaran

Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan

Tingkatan: 1M

Tarikh/Hari

07.087.2012

Masa: 12.05-1.15ptg

Hari

Selasa

Bil Pelajar: 34/35

Minggu/Tema

32/ Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia (Menjalankan PBS)

Tajuk

Cerita Rakyat Pelbagai Kaum

Hasil Pembelajaran

Pelajar dapat:

  1. Menyenaraikan pengajaran dalam cerita rakyat
  2. Menceritakan pengajaran yang terkandung dalam cerita rakyat

Persediaan Guru

Buku teks, koleksi buku cerita, lembaran kerja individu

Penerapan Nilai

Hormat-menghormati, bekerjasama

Aktiviti

  1. Kumpulan kecil – mencatat nilai dan pengajaran bagi setiap cerita rakyat yg di pilih/ditulis
  2. Tugasan individu – menyiapkan lembaran kerja yang diedarkan oleh guru

Refleksi

Pelajar menunjukkan keyakinan ketika menyiapkan tugasan kumpulan

Guru membimbing pelajar yang lemah menyiapkan tugasan individu


 


 

Mata Pelajaran

Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan

Tingkatan: 1K

Tarikh/Hari

08.08.2012

Masa: 1.15-2.20ptg

Hari

Rabu

Bil Pelajar: 29/33

Minggu/Tema

32/ Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia (Menjalankan PBS)

Tajuk

Cerita Rakyat Pelbagai Kaum

Hasil Pembelajaran

Pelajar dapat:

  1. Menyenaraikan pengajaran dalam cerita rakyat
  2. Menghargai pengajaran yang terkandung dalam cerita rakyat

Persediaan Guru

Buku teks, koleksi buku cerita, lembaran kerja individu

Penerapan Nilai

Menyayangi, mengikut arahan

Aktiviti

Menyalin nota dan menyiapkan lembaran kerja yang diedarkan oleh guru

Refleksi

Pelajar memberikan maklumbalas sepanjang sesi P&P

Guru membimbing pelajar yang lemah menyiapkan tugasan individu


 


 

No comments:

Post a Comment