Mata Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Kesihatan
|
Minggu/Waktu: 9/PjK
|
Tarikh
|
25.02.2013/26.02.2013/27.02.2013/28.02.2013/01.02.2013
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Isnin
(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 1M/1B
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Selasa
(4.00-5.10ptg) 1K
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Rabu
(3.25-4.35ptg/4.35-5.10ptg) 1L/1I
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Khamis
(5.10-6.25ptg) 1J
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Jumaat
(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 1G/1H
|
|
Tajuk
|
Perlaksanaan Standard
Kecergasan Fizikal Kebangsaan (SEGAK)
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
Instrumen yg digunakan
utk mendapatkan maklumat murid:
|
|
Persediaan
Guru
|
|
|
Penerapan
Nilai
|
Berdisiplin, bersungguh-sungguh
& mengikut arahan
|
|
Aktiviti
|
Komponen Kecergasan / Kelenturan:
|
|
Refleksi
|
Pelajar
memberi maklum balas semasa ujian dijalankan
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Tingkatan: 2K
|
Tarikh/Hari
|
27.02.2013/Selasa
|
Masa: 12.50-2.00ptg
|
Minggu/Tema
|
9/Hidup Bermasyarakat
|
Bil Pelajar: 30/33
|
Tajuk
|
Menghormati Hak Orang Lain
1.
Pendapat
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1.
Menjelaskan kepentingan menghormati pendapat orang
lain
2.
Bertolak ansur dalam pergaulan
3.
Peka terhadap perbezaan individu
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, nota ringkas, lembaran
kerja individu
|
|
Penerapan Nilai
|
Menghormati, bertolak ansur
|
|
Aktiviti
|
Penerangan, menyalin nota,
pengukuhan & pengayaan (eg:
memberikan pandangan tentang sikap rakan sebaya)
|
|
Refleksi
|
Guru membimbing pelajar ketika
menyiapkan aktiviti pengukuhan & pengayaan
Pelajar memberikan maklum
balas sepanjang P&P
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan Sivik &
Kewarganegaraan
|
Tingkatan: 2N
|
Tarikh/Hari
|
28.02.2013/Khamis
|
Masa: 3.25-4.35ptg
|
Minggu/Tema
|
9/Hidup Bermasyarakat
|
Bil Pelajar: 30/32
|
Tajuk
|
Menghormati Hak Orang Lain
1.
Pendapat
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1.
Menjelaskan kepentingan menerima pendapat orang lain
2.
Bertolak ansur dalam melakukan sesuatu
3.
Menghargai pendapat orang lain
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, nota ringkas,
lembaan kerja individu
|
|
Penerapan Nilai
|
Rasional, bertimbang rasa
|
|
Aktiviti
|
Penerangan, menyalin nota,
gerak kerja individu (eg: menyenaraikan
ciri –ciri positif dan ciri-ciri negatif berdasarkan dialog yang disediakan guru)
|
|
Refleksi
|
Guru membimbing pelajar semasa
melakukan aktiviti/tugasan
Pelajar
melaporkan hasil tugasan/situasi di hadapan kelas
|
No comments:
Post a Comment