Mata Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Kesihatan
|
Minggu/Tema: 2/Kecergasan
|
Tarikh
|
05.01.15/06.01.15/07.01.15/08.01.15/09.01.15
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Isnin (4.00pm-5.10pm/1J
& 5.10pm-6.20pm/1J)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Selasa (3.25pm-4.35pm/1K)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Rabu (3.25pm-4.35pm/1L
& 4.35pm-5.45pm/1I)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Khamis (3.25pm-4.35pm/IH)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Jumaat (4.00pm-5.10pm/1B
& 5.10pm-6.20pm/1G)
|
|
PENANGGUHAN SESI PERSEKOLAHAN
|
||
Mata Pelajaran
|
Pendidikan Jasmani &
Kesihatan
|
Minggu/Tema: 3/Kecergasan
|
Tarikh
|
12.01.15/13.01.15/14.01.15/15.01.15/16.01.15
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Isnin (4.00pm-5.10pm/1J
& 5.10pm-6.20pm/1J)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Selasa (3.25pm-4.35pm/1K)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Rabu (3.25pm-4.35pm/1L
& 4.35pm-5.45pm/1I)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Khamis (3.25pm-4.35pm/IH)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Jumaat (4.00pm-5.10pm/1B
& 5.10pm-6.20pm/1G)
|
|
MINGGU ORIENTASI PELAJAR TINGKATAN 1
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan
|
Kelas: 2K
|
Tarikh/Hari
|
14.01.15/Rabu
|
Masa: 12.50-2.00pm
|
Minggu/Tema
|
3/Pencapaian
Kendiri
|
Bil Pelajar: 32/32
|
Tajuk
|
Kecemerlangan Diri
1. Pendidikan
2.
Perwatakan
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1. Menghuraikan
ciri-ciri kecemerlangan diri
2. Mengamalkan
budaya ilmu untuk kemajuan diri
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, nota ringkas, lembaran kerja individu
|
|
Penerapan Nilai
|
Bekerjasama
dan bertolak ansur
|
|
Aktiviti
|
Perbincangan dan
pengukuhan, menyalin nota
|
|
Refleksi
|
Guru membuat rumusan
keseluruhan
Pelajar mewujudkan azam dalam
diri dengan bantuan dari guru
|
Mata Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik & Kewarganegaraan
|
Kelas: 2B
|
Tarikh/Hari
|
15.01.15/Khamis
|
Masa: 12.50-2.00pm
|
Minggu/Tema
|
3/Pencapaian
Kendiri
|
Bil Pelajar: 31/31
|
Tajuk
|
Kecemerlangan Diri
1.
Pendidikan
2.
Perwatakan
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1.
Mengenal pasti
ciri yang cemerlang dan kurang cemerlang
2.
Menghargai sikap
dan tanggungjawab terhadap diri
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, nota ringkas, lembaran kerja
|
|
Penerapan Nilai
|
Berkeyakinan,
bersungguh-sungguh
|
|
Aktiviti
|
Perbincangan dan
pengukuhan, menyalin nota
|
|
Refleksi
|
Guru membuat rumusan dan
penambahbaikan tentang topik yang diajar
Pelajar menghasilkan catatan
harian/diari dengan bantuan guru
|
No comments:
Post a Comment