MATA PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
JASMANI & KESIHATAN
|
MINGGU/TUNJANG:09/KELENTURAN
|
Tarikh
|
24.02.2014/25.02.2014/26.02.2014/27.02.2014/28.02.2014
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Isnin
(3.25-4.35 ptg/1K) /(5.10-6.20 ptg/1H)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Selasa
(4.00-5.10 ptg/1G)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Rabu
(3.25-4.35ptg/1I) / (5.10-6.20 ptg/1B)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Khamis
(4.00-5.10 ptg/1N) /(5.10-6.20 ptg/1J)
|
|
Hari/Masa/Kelas
|
Jumaat
(5.10-6.20 ptg) 1L
|
|
Tajuk
|
Perlaksanaan Standard
Kecergasan Fizikal Kebangsaan (SEGAK)
|
|
Hasil
Pembelajaran
|
Instrumen yg digunakan
utk mendapatkan maklumat murid:
|
|
Persediaan
Guru
|
|
|
Penerapan
Nilai
|
Berdisiplin, bersungguh-sungguh &
mengikut arahan
|
|
Aktiviti
|
Komponen
Kecergasan / Kelenturan:
1.
BMI (Berat & Tinggi)
2.
Jangkauan Melunjur
|
|
Refleksi
|
Pelajar
memberi maklum balas semasa ujian dijalankan
|
MATA PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
SIVIK & KEWARGANEGARAAN
|
KELAS: 3N
|
Tarikh/Hari
|
26.02.2014/Rabu
|
Bil Pelajar: 27 /27
|
Minggu/Tema
|
09/Hubungan Kekeluargaan
|
|
Tajuk
|
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1.
Menyenaraikan
langkah-langkah keselamatan di dalam dan di luar rumah
2.
Menyayangi diri sendiri dan anggota keluarga
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, keratan akhbar, brosur, lembaran kerja individu
|
|
Penerapan Nilai
|
Bertanggungjawab,
berhati-hati
|
|
Aktiviti
|
Penerangan, menyalin nota, latihan
pengukuhan
Cth:
1. Menyiapkan karya kreatif/brosur
tentang keselamatan keluarga
|
|
Refleksi
|
Pelajar
digalakkan mengutamakan keselamatan diri dan keluarga
Guru
menilai hasil kerja pelajar dan membuat rumusan keseluruhan
|
MATA PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
SIVIK & KEWARGANEGARAAN
|
KELAS: 3K
|
Tarikh/Hari
|
27.02.2014/Khamis
|
Bil Pelajar: 25 /26
|
Minggu/Tema
|
09/Hubungan Kekeluargaan
|
|
Tajuk
|
1.
Keselamatan Keluarga Tanggungjawab Bersama
|
|
Hasil Pembelajaran
|
Pelajar dapat:
1.
Menyenaraikan langkah-langkah keselamatan di dalam
dan di luar rumah
2.
Menjaga keselamatan dan melindungi anggota keluarga
|
|
Persediaan Guru
|
Buku teks, keratan akhbar, brosur, lembaran kerja individu
|
|
Penerapan Nilai
|
Melindungi,
menyayangi
|
|
Aktiviti
|
Penerangan, menyalin nota, latihan
pengukuhan
Cth:
1. Gambaran situasi – menyatakan
tindakan
|
|
Refleksi
|
Pelajar
digalakkan mematuhi langkah-langkah/arahan keselamatan
Guru
mengambil kira dan peka terhadap perkembangan pelajar
|
No comments:
Post a Comment