Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 37/PJK |
Tarikh | 10.09.2012/11.09.2012/12.09.2012/13.09.2012/14.09.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2M/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-4.35ptg/2L | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2G/2H | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2J/2K | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(4.00-5.10ptg) 2B | |
Tajuk | Perlaksanaan Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan (SEGAK) Semester II (sambungan) | |
Hasil Pembelajaran | Instrumen yang digunakan untuk mendapatkan maklumat murid:
| |
Persediaan Guru |
| |
Penerapan Nilai | Berdisiplin, bersungguh-sungguh & mengikut arahan | |
Aktiviti | Komponen Kecergasan / Kelenturan:
| |
Refleksi | Pelajar memberi maklum balas semasa ujian dijalankan |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1M |
Tarikh/Hari | 11.09.2012 | Masa: 12.50-2.00ptg |
Hari | Selasa | Bil Pelajar: 34/36 |
Minggu/Tema | 37/ Malaysia Negara Berdaulat (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kerajaan Demokrasi (Pemilihan Tokoh Murid) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Telus, bertanggungjawab | |
Aktiviti | Menjalankan satu simulasi pemilihan tokoh murid di kelas | |
Refleksi | Pelajar menunjukkan persamaan dan keadilan semasa aktiviti dijalankan Guru merumuskan keseluruhan topik yang di ajar |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 12.09.2012 | Masa: 2.00-3.10ptg |
Hari | Rabu | Bil Pelajar: 27/33 |
Minggu/Tema | 37/ Malaysia Negara Berdaulat (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kerajaan Demokrasi (Pemilihan Tokoh Murid) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Bangga, berkebolehan | |
Aktiviti | Menjalankan satu simulasi pemilihan tokoh murid di kelas | |
Refleksi | Pelajar menunjukkan daya kepimpinan dan melibatkan diri dalam aktiviti yang dijalankan Guru membuat ulasan di akhir P&P |
No comments:
Post a Comment