Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 35/PJK |
Tarikh | 27.08.2012/28.08.2012/29.08.2012/30.08.2012/31.08.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2M/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-4.35ptg/2L | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2G/2H | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2J/2K | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(4.00-5.10ptg) 2B CUTI SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN | |
Tajuk | Perlaksanaan Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan (SEGAK) Semester II | |
Hasil Pembelajaran | Instrumen yang digunakan untuk mendapatkan maklumat murid:
| |
Persediaan Guru |
| |
Penerapan Nilai | Berdisiplin, bersungguh-sungguh & mengikut arahan | |
Aktiviti | Komponen Kecergasan / Kelenturan:
| |
Refleksi | Pelajar memberi maklum balas semasa ujian dijalankan |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1M |
Tarikh/Hari | 28.08.2012 | Masa: 12.50-2.00ptg |
Hari | Selasa | Bil Pelajar: 32/36 |
Minggu/Tema | 35/ Malaysia Negara Berdaulat (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kerajaan Demokrasi | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab, berbangga | |
Aktiviti | Menyalin nota, latihan pengukuhan individu | |
Refleksi | Guru membuat rumusan tentang tajuk yang diajar Pelajar dapat memahami peranan dan tanggungjawab sebagai seorang rakyat dalam mengekalkan sistem demokrasi di Malaysia |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 29.08.2012 | Masa: 2.00-3.10ptg |
Hari | Rabu | Bil Pelajar: 33/33 |
Minggu/Tema | 35/ Malaysia Negara Berdaulat (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kerajaan Demokrasi | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Berketerampilan, bersopan-santun | |
Aktiviti |
| |
Refleksi | Pelajar memberi maklumbalas semasa sesi P&P Pelajar melibatkan diri semasa P&P dijalankan dan masih dibimbing oleh guru semasa menyiapkan latihan pengukuhan |
No comments:
Post a Comment