Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 6/PJK |
Tarikh | 07.02.2012/08.02.2012/09.02.2012/10.02.2012/11.02.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2G/2M CUTI MAULIDUR RASUL | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2K/2J | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2L/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(3.25-4.35ptg) 2H MENGIKUTI KEJOHANAN HOKI BAHAGIAN SAMARAHAN | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(5.10-6.20ptg) 2B MENGIKUTI KEJOHANAN HOKI BAHAGIAN SAMARAHAN | |
Hari/Masa/Kelas | Sabtu(2.25-3.25ptg) 2H | |
Tajuk | Kekuatan Otot:
| |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Wisel, skitel, carta otot, bola | |
Penerapan Nilai | Bekerjasama,bertanggungjawab | |
Aktiviti | Aktiviti tambah beban:
Aktiviti:
| |
Refleksi | Pelajar seronok melakukan latihan dan dapat menggunakan latihan bebanan dalam situasi harian |
Mata Pelajaran | Bahasa Melayu | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 07.02.2012/Selasa | Masa: 12.50-2.00ptg |
Minggu/Tunjang | 6/Karangan | Bil Pelajar: 33/36 |
Tajuk | Manisnya Senyumanmu | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
KBT | Menilai, menyelesaikan masalah | |
Penerapan Nilai | Kasih sayang, hormat-menghormati | |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Aktiviti | Pelajar membaca petikan dan berbincang dengan guru tentang perkara yang kurang difahami | |
Refleksi | Guru merumuskan pengajaran yang disampaikan Pelajar dipantau oleh guru semasa menyiapkan latihan |
Mata Pelajaran | Bahasa Melayu | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 11.02.2012/Sabtu | Masa: 1.05-2.05ptg |
Minggu/Tunjang | 6/Tatabahasa | Bil Pelajar: 35/36 |
Sistem Bahasa |
| |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
KBT | Meramal, membuat kesimpulan | |
Penerapan Nilai | Keadilan, keberanian | |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Aktiviti | Guru bersoal jawab dengan pelajar Pelajar membina ayat daripada maklumat yang dicatat/diberikan | |
Refleksi | Pelajar melaporkan hasil perbincangan bersama Guru memantau tugasan pelajar dan membimbing |
No comments:
Post a Comment