Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 40/PJK |
Tarikh | 01.10.2012/02.10.2012/03.10.2012/04.10.2012/05.10.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2M/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-4.35ptg/2L | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2G/2H | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2J/2K | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(4.00-5.10ptg) 2B PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN/T2 PENDIDIKAN ISLAM BAHASA CINA/IBAN 2 PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN | |
Tajuk | Latihan Topikal (Ulangkaji) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Berdisiplin, bekerjasama | |
Aktiviti |
| |
Refleksi | Pelajar dapat memperkukuh pemahaman dan kemahiran yang dipelajari dengan lebih efektif |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1M |
Tarikh/Hari | 02.10.2012 | Masa: 12.50-2.00ptg |
Hari | Selasa | Bil Pelajar: 32/36 |
Minggu/Tema | 40/ Cabaran Masa Depan (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kesinambungan Cerita Rakyat (sambungan) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota ringkas, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab, prihatin | |
Aktiviti | Penerangan, menyalin nota, menyiapkan lembaran kerja individu | |
Refleksi | Guru membuat rumusan keseluruhan tajuk Pelajar perlu bersedia menghadapi cabaran untuk memastikan kesejahteraan bersama |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 03.10.2012 | Masa: 12.50-2.00ptg |
Hari | Rabu | Bil Pelajar: 30/33 |
Minggu/Tema | 40/ Cabaran Masa Depan (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Kesinambungan Cerita Rakyat (sambungan) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:1
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota ringkas, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Bersatu padu, hormat menghormati | |
Aktiviti | Penerangan, menyalin nota, menyiapkan lembaran kerja individu | |
Refleksi | Guru membimbing pelajar semasa menyiapkan tugasan yang diberikan Pelajar memberi kerjasama sepanjang P&P |
No comments:
Post a Comment