Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 33/PK |
Tarikh | 13.08.2012/14.08.2012/15.08.2012/16.08.2012/17.08.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(3.05-4.10ptg/4.10-5.10ptg) 2M/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(2.35-3.35ptg/2L | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(2.35-3.35ptg/4.10-5.10ptg) 2G/2H | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(2.35-3.35ptg/4.10-5.10ptg) 2J/2K CUTI HARI RAYA | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(3.30-4.20ptg) 2B CUTI HARI RAYA | |
Tajuk | Pertolongan Cemas:
| |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Poster, gambar, lembaran kerja, buku teks | |
Penerapan Nilai | Bekerjasama, menyayangi diri | |
Aktiviti | Menyenaraikan prinsip dan prosedur secara individu mengikut urutan Menjawab soalan dalam lembaran kerja individu | |
Refleksi | Guru membuat ulasan pembelajaran dan hasil kerja pelajar Pelajar dapat mengetahui cara untuk memberikan pertolongan cemas |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1M |
Tarikh/Hari | 14.08.2012 | Masa: 12.05-1.15ptg |
Hari | Selasa | Bil Pelajar/35 |
Minggu/Tema | 33/ Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Cerita Rakyat Pelbagai Kaum | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Toleransi, bersungguh-sungguh | |
Aktiviti | Menyalin nota, latihan pengukuhan individu | |
Refleksi | Guru membuat rumusan tentang tajuk yang diajar Pelajar dapat memahami peranan dalam meningkatkan usaha dan kesedaran tentang cerita rakyat |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 15.08.2012 | Masa: 1.15-2.20ptg |
Hari | Rabu | Bil Pelajar: /33 |
Minggu/Tema | 33/ Warisan Kepelbagaian Budaya Malaysia (Menjalankan PBS) | |
Tajuk | Cerita Rakyat Pelbagai Kaum | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja individu | |
Penerapan Nilai | Berketerampilan, berkeyakinan | |
Aktiviti |
| |
Refleksi | Pelajar memberi maklumbalas semasa sesi P&P Pelajar dapat melibatkan diri dalam usaha mengekalkan warisan kepelbagaian budaya |
No comments:
Post a Comment