Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 28/PJK |
Tarikh | 09.07.2012/10.07.2012/11.07.2012/12.07.2012/13.07.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2M/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-5.10ptg/5.10-5.45ptg) 2J/2G | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(5.10-6.20ptg) 2L | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(5.10-6.20ptg) 2B | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(4.35-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2K/2H | |
Tajuk | Kemahiran Smesy – pukulan junam dengan tujuan mematikan permainan pihak lawan | |
Hasil Pembelajaran |
| |
Persediaan Guru |
| |
Penerapan Nilai | Kerjasama dan sokongan dalam ahli kumpulan | |
Aktiviti |
| |
Refleksi | Perbincangan ringkas mengenai kemahiran yang telah diajar Pelajar dapat menggunakan kemahiran yang di ajar dalam permainan pada waktu lapang atau latihan kelab. |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1M |
Tarikh/Hari | 09.07.2012 | Masa: 2.00-3.10pm |
Hari | Isnin | Bil Pelajar: 31/35 |
Minggu/Tema | 28/ Hidup Bermasyarakat | |
Tajuk | Penjagaan dan peningkatan imej sekolah:
| |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab, berwawasan | |
Aktiviti | Perbincangan guru dan pelajar, uji minda | |
Refleksi | Guru membuat rumusan keseluruhan dan pelajar memberi maklumbalas Pelajar menunjukkan kerelaan untuk melibatkan diri dalam aktiviti sekolah |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 11.07.2012 | Masa: 3.25-4.35pm |
Hari | Jumaat | Bil Pelajar: 32/33 |
Minggu/Tema | 28/ Hidup Bermasyarakat | |
Tajuk | Penjagaan dan peningkatan imej sekolah:
| |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Menghormati, mempunyai daya juang | |
Aktiviti | Penerangan, melengkapkan carta yang disediakan guru, latihan individu | |
Refleksi | Pelajar masih dibimbing oleh guru ketika menyiapkan latihan individu Pelajar dapat menunjukkan sikap bertanggungjawab dan berwawasan |
No comments:
Post a Comment