Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 24/PJK |
Tarikh | 11.06.2012/12.06.2012/13.06.2012/14.06.2012/15.06.2012 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2G/2M | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa(3.25-4.35ptg/5.10-6.20ptg) 2K/2J | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu(4.00-5.10ptg/5.10-6.20ptg) 2L/2I | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis(3.25-4.35ptg) 2H | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat(5.10-6.20ptg) 2B | |
Tajuk | Badminton / Grip | |
Hasil Pembelajaran |
| |
Persediaan Guru |
| |
Penerapan Nilai | Berdisiplin, bekerjasama dan berkeyakinan | |
Aktiviti | Permainan bersyarat dalam kumpulan kecil | |
Refleksi | Pelajar dapat mengaplikasikan kemahiran di dalam latihan di rumah dan pelajar digalakkan bermain badminton pada masa lapang |
Mata Pelajaran | Bahasa Melayu | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 12.06.2012/Selasa | Masa: 12.50-2.00ptg |
Minggu/Tunjang | 24/Karangan | Bil Pelajar: 30/33 |
Tajuk | Di Kejar Berunag | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
KBT | Membuat kesimpulan, mencirikan | |
Penerapan Nilai | Tekun, yakin diri | |
Persediaan Guru | Lembaran kerja, gambar | |
Aktiviti | Pelajar merangka, menyusun, mencatat isi-isi penting | |
Refleksi | Pelajar dipantau dan dibimbing oleh guru ketika menyiapakan kerja/latihan |
Mata Pelajaran | Bahasa Melayu | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 14.05.2012/Khamis | Masa: 2.35-3.45ptg |
Minggu/Tunjang | 24/Tatabahasa | Bil Pelajar: 32/33 |
Tajuk | Latihan membina ayat ringkas | |
Hasil Pembelajaran: | Pelajar dapat:
| |
Sistem Bahasa | Pemajmukan | |
KBT | Mencirikan, meramal | |
Penerapan Nilai | Bekerjasama, bersungguh-sungguh | |
Persediaan Guru | Lembaran kerja individu | |
Aktiviti | Menyalin nota, menyiapkan latihan/lembaran kerja individu | |
Refleksi | Pelajar dipantau sambil dibimbing oleh guru Guru mengulas dan merumuskan pengajaran yang disampaikan |
Mata Pelajaran | Bahasa Melayu | Tingkatan: 1K |
Tarikh/Hari | 15.06.2012/Jumaat | Masa: 2.35-3.45ptg |
Minggu/Tunjang | 24/Karangan | Bil Pelajar: 29/33 |
Tajuk | Menajawab soalan pemahaman | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
KBT | Penjanaan idea utama,meneliti | |
Penerapan Nilai | Kasih sayang, rasional, | |
Persediaan Guru | Lembaran kerja individu, nota ringkas | |
Aktiviti | Pelajar diminta menghasilkan ayat berdasarkan perkataan yang diberikan dan menyiapkan latihan yang disediakan oleh guru | |
Refleksi | Guru membimbing dan memantau kerja pelajar |
No comments:
Post a Comment