Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 2C |
Tarikh/Hari | 24.10.2011 | Masa: 2.00-3.10ptg |
Hari | Isnin | Bil Pelajar: 36/37 |
Minggu/Tema | 43 | |
Tajuk | Latihan Topikal (Ulangkaji) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Bersungguh-sungguh, bekerjasama | |
Aktiviti | Menjawab soalan berdasarkan latihan yang telah disediakan oleh guru Perbincangan bersama guru dan rakan sekelas | |
Refleksi | Mengukuhkan hasil pembelajaran dan pelajar lebih bersedia untuk menghadapi peperiksaan |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 2I |
Tarikh/Hari | 26.10.2011 | Masa: 12.50-2.00ptg |
Hari | Rabu | Bil Pelajar: 35/39 |
Minggu/Tema | 43 | |
Tajuk | Latihan Topikal (Ulangkaji) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Yakin diri, berkeyakinan | |
Aktiviti | Menjawab soalan berdasarkan latihan yang telah disediakan oleh guru Perbincangan bersama guru dan rakan sekelas | |
Refleksi | Pelajar dapat menyediakan pengetahuan yang secukupnya untuk menghadapi peperiksaan |
Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 43/PK |
Tarikh | 24.10.2011/25.10.2011/26.10.2011/27.10.2011/28.10.2011 | |
Hari/Masa/Kelas | Isnin: (3.25-4.35ptg/2D,5.10-6.20ptg/2B) | |
Hari/Masa/Kelas | Selasa: (3.25-4.35ptg/2L,5.10-6.20/2E) | |
Hari/Masa/Kelas | Rabu: (3.25-4.4.35ptg/2M,4.35-5.45ptg/2N) | |
Hari/Masa/Kelas | Khamis: (4.00-5.10ptg/2J,5.10-6.20ptg/2G) PEPERIKSAAN SEMESTER 2 (1.00-2.15pm/MATEMATIK I) (2.30-3.30pm/PSK) (4.15-6.00pm/MATEMATIK II) | |
Hari/Masa/Kelas | Jumaat: (5.10-620ptg/2H) PEPERIKSAAN SEMESTER 2 (2.00-3.00pm/PENDIDIKAN MORAL) (4.45-6.00pm/SEJARAH) | |
Tajuk | Latihan Topikal (Ulangkaji) | |
Hasil Pembelajaran | Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, lembaran kerja | |
Penerapan Nilai | Berdisiplin, bekerjasama | |
Aktiviti |
| |
Refleksi | Pelajar dapat memperkukuh pemahaman dan kemahiran yang dipelajari dengan lebih efektif |
No comments:
Post a Comment