Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 2C |
Tarikh/Hari | 19.09.2011 |
Masa: 2.00-3.10ptg
|
Hari | Isnin |
Bil Pelajar: 36/37
|
Minggu/Tema |
38/ Cabaran Masa Depan
| |
Tajuk |
Kestabilan Dan Keberkesanan Jentera Pentadbiran Negara
| |
Hasil Pembelajaran |
Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota ringkas | |
Penerapan Nilai |
Bertanggungjawab, saling menghormati
| |
Aktiviti |
Penerangan, membuat carta minda, menyalin nota
| |
Refleksi | Guru membuat rumusan di akhir P&P Pelajar dapat memahami bahawa jentera pentadbiran negara bertanggungjawab terhadap kepentingan dan keperluan rakyat |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan | Tingkatan: 2I |
Tarikh/Hari | 21.09.2011 |
Masa: 12.50-2.00ptg
|
Hari | Rabu |
Bil Pelajar: 32/41
|
Minggu/Tema |
38/ Cabaran Masa Depan
| |
Tajuk |
Kestabilan Dan Keberkesanan Jentera Pentadbiran Negara
| |
Hasil Pembelajaran |
Pelajar dapat:
| |
Persediaan Guru | Buku teks, nota ringkas | |
Penerapan Nilai |
Toleransi, bersungguh-sungguh
| |
Aktiviti |
Penerangan, membuat carta minda, menyalin nota
| |
Refleksi | Guru merumuskan keseluruhan topik Pelajar menunjukkan kerelaan untuk melibatkan diri dalam menjayakan Wawasan 2020 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Jasmani & Kesihatan | Minggu/Waktu: 38/PJK |
Tarikh |
19.09.2011/20.09.2011/21.09.2011/22.09.2011/23.09.2011
| |
Hari/Masa/Kelas |
Isnin: (3.25-4.35ptg/2D,5.10-6.20ptg/2B)
| |
Hari/Masa/Kelas |
Selasa: (3.25-4.35ptg/2L,5.10-6.20/2E)
| |
Hari/Masa/Kelas |
Rabu: (3.25-4.4.35ptg/2M,4.35-5.45ptg/2N)
| |
Hari/Masa/Kelas |
Khamis: (4.00-5.10ptg/2J,5.10-6.20ptg/2G)
| |
Hari/Masa/Kelas |
Jumaat: (5.10-620ptg/2H)
| |
Tajuk |
Perlaksanaan Standard Kecergasan Fizikal Kebangsaan (SEGAK)
Semester II
(sambungan)
| |
Hasil Pembelajaran |
Instrumen yang digunakan untuk mendapatkan maklumat murid:
| |
Persediaan Guru |
| |
Penerapan Nilai |
Berdisiplin, bersungguh-sungguh, mengikut arahan
| |
Aktiviti | Komponen Kecergasan / Kelenturan:
| |
Refleksi |
Pelajar memberi maklum balas semasa ujian dijalankan
|
No comments:
Post a Comment